Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

"Αξιοκρατία και Κομματισμός" στις Ετήσιες Κρίσεις 2009

Με αφορμή τις ετήσιες κρίσεις έτους 2009 στις ΕΔ, το Μάρτιο του 2009, συνέταξα και αφιέρωσα στους συμμαθητές μου την παρακάτω ανοικτή επιστολή που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνδέσμου Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων (ΣΥΣΜΕΔ):
http://www.sysmed.gr/melh/manomenidis.htm και στην προσωπική μου http://syndesmossynergasiasmeloned.blogspot.gr/2009/03/blog-post.html

Πηγή του προβληματισμού μου ήταν η αποστρατεία του τέως Διοικητή μου, του Υποπτέραρχου ε.α. Ιπτάμενου Βασίλειου Σκούρα, τον οποίο εκτιμούσα ιδιαίτερα. Διοίκησε ως Ταξίαρχος, επί 2 έτη με επιτυχία, κατά δήλωση του τότε Αρχηγού Τακτικής Αεροπορίας, Αντιπτεράρχου Ιπτάμενου Βασίλειου Κλόκοζα (νυν Α/ΓΕΑ), μία από τις μεγαλύτερες και πιο κρίσιμες Πτέρυγες, όπως είναι η 350 Πτέρυγα Κατευθυνομένων Βλημάτων (Βλήματα Patriot), η οποία μάλιστα προ μηνός είχε αξιολογηθεί με απόλυτη επιτυχία. Συνεπώς η αποστρατεία του ήταν κεραυνός εν αιθρία και άξια προβληματισμού για τα κριτήρια που πρυτανεύουν κατά τις προαγωγές, δεδομένου ότι αντιλαμβάνομαι ως ειλικρινή τη δήλωση του κ.Α/ΓΕΑ (στα αυτιά όλων ακούστηκε ως αναγνώριση αδυναμίας επιλογής του άξιου). Βεβαίως δεν αποκλείεται, λόγω του ακαταμάχητου αξιόμαχου της ΠΑ, να ήταν όλοι άξιοι και να επρόκειτο για μία πραγματικά δύσκολη επιλογή. Ελπίζουμε ότι αυτό συμβαίνει, αλλά καλού κακού διατυπώνω τις απόψεις μου γενικά περί της αξιοκρατίας και του κομματισμού, στην προαναφερθείσα επιστολή προς τους συμμαθητές μου, να υπάρχει και να μου τη διαβάσουν εάν ποτέ την ξεχάσω... αν την διαβάσουν κι αυτοί καλό θα ήταν (διότι πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις, συμμαθητής που κατά τα λεγόμενα του υπηρετούσε "με ανιδιοτέλεια" στις μεταθέσεις, μετατέθηκε βιαίως στο εξωτερικό (το "βιαίως" αναφέρεται στην επικείμενο αλλαγή της κυβένρησης)... σύμπτωση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου