Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

"Αυτοδιάθεση" έναντι "Αυτομετάθεσης", η Προσωπική μου Επιλογή Απέναντι στην Υπηρεσία, η Απάντηση μου στον Αρχηγό ΓΕΑ κύριο Βασίλειο Κλόκοζα.



Η επιστολή που έστειλα στις 6 Δεκεμβρίου 2009, στον κ.Αρχηγό ΓΕΑ, Αντιπτέραρχου (Ι) Βασιλείου Κλόκοζα, για την απάντηση της 9 Νοε.2009 ως ΑΓΕΑ, δεν αφήνει περιθώρια ούτε για αμφιβολίες όσον αφορά το σεβασμό μου στο πρόσωπο του (ιδιαιτέρως την εποχή εκείνη που το έγραφα), ούτε για τις καθαρότατες προθέσεις μου και το ενδιαφέρον μου για την Αξιοκρατία. Έκτοτε, ο κ.Αρχηγός ουδέποτε προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου, ώστε να με ενημερώσει σχετικά με τις διαφορετικές ενδεχομένως απόψεις του (δεν υποστηρίζω ότι όφειλε) αλλά αντίθετα αποφάσισε να με προάγει δυσμενώς "κατ' αρχαιότητα" ως πρόεδρος του Ανώτατου Αεροπορικού Συμβουλίου στην αποστρατεία μου. Κατά μία άποψη κι αυτή η προαγωγή, έστω κατ' αρχαιότητα, ήταν σε όφελος μου καθόσον μόνο συμβολικό χαρακτήρα έχει, συνεπώς δεν θα έπρεπε να τρέφω αρνητικά αισθήματα για τον ίδιο, δοθείσης της αρχικής του (συγκεκριμένου Αρχηγού) επιλογής μου για τη θέση του Δκτή Υποστήριξης του Διεθνούς Αεροδρομίου της Καμπούλ για το εξάμηνο της Ελληνικής Διοίκησης. Παρόλα αυτά, προσωπικά θεωρώ ότι αγωνίστηκα για την αξιοκρατία και μόνο, σε μία καταφανώς αδιαφανή επιλογή, λόγος για τον οποίο ούτε τότε ούτε τώρα έχω λόγο να συμβιβαστώ για τίποτα λιγότερο από τον πλήρη σεβασμό κι εκτίμηση στο πρόσωπο και στις επιλογές μου και φυσικά μία δυσμενής προαγωγή δεν αποτελεί πράξη σεβασμού κι εκτίμησης και δεν την αποδέχομαι.

Η απάντηση μου έχει ως εξής: 




  









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου