Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Γιατί να δεχθεί κανείς ότι είχα δίκιο; ...


Γιατί να δεχθεί κανείς ότι είχα δίκιο σε μία υπόθεση που παρουσιάζω και με αφορά προσωπικά; Αυτός είναι κι ο λόγος που την καταθέτω δημόσια και να κρατήσετε όλες τις επιφυλάξεις σας και να διαβάσετε όλα όσα γράφω με κριτικό πνεύμα και όση δυσπιστία μπορείτε να έχετε και να ελέγξετε την παραμικρή λεπτομέρεια. Διότι πράγματι θεωρώ υποδειγματική τη στάση μου, τέτοια ώστε να μπορώ να αντιπαρατεθώ, ενώπιον του Έλληνα πολίτη (κι όχι μόνο του ένστολου διότι η αξιοκρατία στις ΕΔ πρέπει να αφορά όλους μας), ακόμη και με τον πιο συμπαθή  και φαινομενικά πιο πετυχημένο πολιτικό του ΠΑΣΟΚ (τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο http://imanomen.blogspot.com/2011/07/blog-post_08.html προσωπικά το αποδίδω στην επιλογή του να μην θέλει να προχωρήσει σε ρήξεις για λόγους πολιτικού κόστους). Επέλεξα πριν να αποχωρήσω από την ενεργό στρατιωτική Υπηρεσία να τεκμηριώσω πλήρως τη φαυλότητα του συστήματος, ώστε να ξεκινήσω μία πολιτική σταδιοδρομία με κύριο στόχο να το αλλάξω και με μοναδικό εφόδιο την προσωπική ακεραιότητα και αξιοπρεπή πορεία μου μέσα στις ΕΔ κι εφόσον οι πολίτες αντιληφθείτε ότι μπορώ να σας υπηρετήσω, με σκοπό την αλλαγή στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, με κεντρικό στόχο την Αξιοκρατία ως καταλύτη για την αποτελεσματικότητα να σας ζητήσω να με εμπιστευτείτε.

    Δεν είμαι μηδενιστής κι ούτε συντάσσομαι άκριτα με τα ρεύματα της εποχής. Σε μία περίοδο κρίσης για τα κόμματα και τους πολιτικούς, θεωρώ τα κόμματα σημαντικό μηχανισμό ανάπτυξης πολιτικής, δεν συμμερίζομαι τις απόψεις ισοπέδωσης που βρίσκουν εύφορο έδαφος στην κοινωνία μας λόγω της κρίσης, (Τ-1) η οποία θεωρώ ότι προκαλείται από τις συμπεριφορές μας ως πολίτες, την υπευθύνότητα ή την ανοχή που επιδεικνύουμε σε κάθε περίπτωση όπου το δημόσιο συμφέρον συγκρούεται με το ιδιωτικό, όπως αυτή που περιγράφω, όπου θα διαπιστώσετε ότι προσωπικά άσκησα τα δικαιώματα μου με ανένδοτο τρόπο μέχρι το αίσχατο σημείο παραίτησης μου από την εργασία μου, βλέποντας την αδράνεια (ως και συγκάλυψη της υπόθεσης) από την στρατιωτική και πολιτική ηγεσία, ακόμη κι όταν όπως θα διαπιστώσετε δεν θα ήμουν ο πρώτος στη σειρά που θα ικανοποιούμουν, με απώτερο σκοπό να συνεχίσω τον αγώνα μου μέσω της πολιτικής, καθόσον ως στρατιωτικός κωλυόμουν να χρησιμοποιήσω (Τ-1).
  
Δεν εντάσσομαι σε κομματικές παρωπίδες διότι αγωνίστηκα με αρχές και αυτές θα συνεχίσω να υπηρετώ. Όποιο κόμμα ή κόμματα υιοθετούν τις αρχές που αγωνίστηκα για την Αξιοκρατία χωρίς συμβιβασμούς, θα εργαστώ μαζί τους να τις εισάγω στη δομή των προγραμμάτων τους και να διασφαλίσω την στη συνέχεια εφαρμογή τους. Αντίθετα κι όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν θα συνεχίσω, ακόμη μόνος κι εφόσον φυσικά θα υπάρξουν πολίτες που θα κατανοήσουν την αξία των λόγων μου και θα μπορούν να σταθούν επάνω από προσωπικά συμφέροντα με μοναδική επιδίωξη την Αξιοκρατία για το καλό της Πατρίδας. Διότι παρόλο που ξεκινώ από προσωπική περίπτωση, δεν έχω προσωπικό όφελος αλλά απλώς ιδία γνώση και αντίληψη για ότι υποστηρίζω. Διότι θυσίασα την στρατιωτική μου καριέρα, κι εξέπληξα με την παραίτηση μου όσους με γνώριζαν, προκειμένου να προχωρήσω σε κάτι πιο σημαντικό που το έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη. Διότι καλοί Αξιωματικοί υπάρχουν στις ΕΔ και εάν το σύστημα γίνει περισσότερο αξιοκρατικό, οι ίδιοι θα γίνονται ακόμη καλύτεροι επειδή θα λειτουργήσει η ευγενής άμυλα κι όχι το ιδιοτελές συμφέρον κι ο καιροσκοπισμός. Αντίθετα όλος ο λαός αντιλαμβάνεται ότι έχουμε έλλειψη από έντιμους πολιτικούς, με θάρρος γνωμης, που έχουν να επιδείξουν και  μία επιτυχημένη επαγγελματική πορείαΑυτά σας καλώ να διαγνώσετε από αυτή την ανάρτηση και όσες άλλες θα ακολουθήσουν παρουσιάζοντας με τεκμηριωμένα στοιχεία την αλήθεια και να με εμπιστευτείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου