Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Τα Πτητικά και η Θέση των Ιπταμένων στην Πολεμική Αεροπορία

Το Σάββατο 27 Φεβ.10, συνάδελφος, που υπηρετεί σε ΜΑΦ, κατέθεσε στην ιστοσελίδα www.omhroi.gr τους προβληματισμούς του όσον αφορά αφενός τα πτητικά των ανωτέρων στην ιεραρχία Ιπταμένων που δεν πετούν πλέον και αφετέρου την καταχρηστική άσκηση δικαιωμάτων: http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3691&mode=&order=0&thold=0.

Ως Αξκός και ενεργός πολίτης έχω εκφραστεί επίσημα για τα ζητήματα αξιοκρατίας στην ΠΑ όσον αφορά την «αριστοκρατική εξέλιξη» των Ιπταμένων έναντι των άλλων ειδικοτήτων (υπέβαλα τις απόψεις μου στην Πολιτική και Στρατιωτική Ηγεσία http://axiokratiastised.blogspot.com/2009/10/blog-post.html).

Όσον αφορά τις απόψεις που συνάντησα στο συγκεκριμένο blog από στελέχη των ΕΔ, τα περισσότερα αντιλαμβάνομαι ότι είχαν θετική αντιμετώπιση για το αρχικό κείμενο. Λυπούμαι όμως που διαπιστώνω την ανώνυμη διατύπωση απόψεων, γεγονός κατά την άποψη μου θλιβερό (εάν υποτεθεί ότι είναι αποτέλεσμα φόβου - για ανθρώπους που κατά τεκμήριο ως εκ του επαγγέλματος μας πρέπει να θεωρούμαστε γενναίοι). Τα πιο αντιπροσωπευτικά σχόλια που εντόπισα ήταν τα εξής:
1. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=118314&mode=&order=0&thold=0
2. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=117602&mode=&order=0&thold=0
3. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=117541&sid=3691&mode=&order=0&thold=0
4. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=117605&mode=&order=0&thold=0
5. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=118080&sid=3691&mode=nested&order=0&thold=1
6. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=118010&sid=3691&mode=&order=0&thold=0 ο συντάκτης του οποίου με εξέπληξε θετικά καθόσον αναφέρεται σε δικό μου κείμενο και τον ευχαριστώ.
7. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=118080&mode=&order=0&thold=0
8. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=118143&mode=&order=0&thold=0
9. http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=118264&sid=3691&mode=&order=0&thold=0 κ.ά.
Στα παραπάνω, παρότι συχνά διατυπώνονταν επιφυλάξεις για ορισμένες θέσεις του, ενστάσεις για την ανωνυμία του με πιο εύστοχο και άξιο λόγου το σχόλιο http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=117580&mode=&order=0&thold=0, ενώ ορισμένα σχόλια Ιπταμένων υποστήριζαν την κρατούσα κατάσταση, στα οποία συχνά υπήρξαν «αιχμηροί» αντίλογοι όπως το παρακάτω http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=117733&mode=&order=0&thold=0.

Σημειώνω το υβριστικό και απειλητικό - ενδεχομένως και προβοκατόρικο - για το οποίο το επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου, διότι μας εκθέτει ως Αξκούς και μόνιμα στελέχη (http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=117913&mode=&order=&thold= ) είναι ανάξιο απάντησης και θα ήθελα τη συνδρομή οποιουδήποτε γνωρίζει κάτι ή μπορεί να βοηθήσει, να επικοινωνήσει μαζί μου.

Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, των πτητικών εξέφρασα την άποψη μου στο παρακάτω http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=118252&sid=3691&mode=flat&order=0&thold=-1 ως εξής:
«Το 1ο ερώτημα είναι εάν ο Ελληνικός λαός εγκρίνει "επίδομα ζωής", δηλαδή πέταξες μία φορά και δικαιούσαι να λαμβάνεις σε όλη σου τη ζωή εφόσον δεν σκοτώθηκες, ή αντίθετα ενέκρινε όσο πετάς και κινδυνεύεις να λαμβάνεις το συγκεκριμένο επίδομα. Η προσωπική μου άποψη κατατείνει στο δεύτερο, διότι όταν πάψεις να κινδυνεύεις, κι έχεις εξασφαλίσει ότι ζεις, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις να λαμβάνεις επίδομα επικινδυνότητας. Είναι εμπαιγμός του Ελληνικού λαού. Αντίθετα όσοι πετούν αξίζουν να λαμβάνουν και περισσότερα ακόμη. Κι όσοι τύχει και σκοτώνονται στην Υπηρεσία, ας συνεχίσουν να λαμβάνουν και τα παιδιά τους σε όλη τους τη ζωή, γιατί όχι. Αλλά το να λαμβάνουν ενώ δεν πετούν...
Το 2ο ερώτημα είναι εάν όποιος πετάει, ο "οδηγός αεροπλάνων" που αναφέρεις έχει αυτόματα ικανότητες διοικητικές σε όλους τους τομείς. Το ερώτημα είναι εάν οι τοποθετήσεις γίνονται για ανταμοιβή όσων διακινδύνεψαν ή για να υπηρετηθεί το δημόσιο συμφέρον. Εφόσον οι τοποθετήσεις θεωρούμε σωστό να γίνοται ως ανταμοιβή για μία διακινδύνευση του παρελθόντος, τότε ας μην έχουμε παράπονα για τον τρόπο λειτουργίας του κράτους μας. Εάν όμως θέλουμε το κράτος να λειτουργεί αποτελεσματικά, τότε οι τοποθετήσεις πρέπει να γίνονται με βάση την αξία, εξειδικευμένες γνώσεις και διοικητικές ικανότητες κι όχι με κριτήρια άσχετα με την υπόψη διοικητική θέση, όπως είναι η παλαιότερη διακινδύνευση ως Ιπτάμενος. Λ.χ. στην Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, θεωρώ ότι δεν είναι αποτελεσματικό να διοικεί ένας Ιπτάμενος όσο πολλές κι επικίνδυνες πτητικές αποστολές έχει, αλλά ένας Μετεωρολόγος με μεταπτυχιακά στο υπόψη αντικείμενο. Αυτό θεωρώ σωστό, κι ούτε απαξιώνω το σημαντικό ρόλο των Ιπταμένων, τους οποίους τιμώ για όσα κάνουν όταν πετούν. Διατηρώ όμως επιφυλάξεις για το τι μπορούν να κάνουν ορισμένοι τουλάχιστον εξ' αυτών όταν "προσγειωθούν", καθόσον εύλογα όλοι δεν έχουμε διοικητικές ικανότητες σε όλους τους τομείς, όμως τελικά όλοι όσοι Ιπτάμενοι παραμένουν στην Υπηρεσία, τοποθετούνται με ευχέρεια παντού. Αυτό εάν γίνεται στο όνομα των νεκρών ηρώων συμμαθητών μας (κι όχι με βάση την προσωπική εκάστου αξία - διότι δεν αμφισβητώ ότι ορισμένοι τουλάχιστο είναι ικανοί και αξίζουν) αγγίζει τα όρια της σκύλευσης νεκρών, κι είναι χειρότερο από το «να έρπεις και να γλύφεις» (η αναφορά επειδή ακριβώς ο προλαλήσας χρησιμοποίησε αυτή την έκφραση ως «δικαίωμα» των Ιπταμένων, το οποίο απορρίπτω με βδελυγμία).

Τέλος, χαρακτήρισα ως "άξιο απάντησης" μήνυμα του Ανώτερου Ιπτάμενου Αξιωματικού, το οποίο θεωρώ σχετικά πιο νηφάλιο στην επιχειρηματολογία του: http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=118007&mode=nested&order=0&thold=1
Αντιλαμβάνομαι τη δυσχέρεια όλων μας κι όχι μόνο των Ιπταμένων να αποχωριστούμε μία οικονομική ωφέλεια που έχει παγιωθεί για μακρύ χρονικό διάστημα. Όμως είναι εντελώς διαφορετικό να υποστηρίζουμε μία άποψη, ένα «δικαίωμα» κι είναι εντελώς διαφορετικό να προφασιζόμαστε άστοχες δικαιολογίες, όπως θα εξηγήσω στη συνέχεια. Θα ήθελα όμως, πριν προχωρήσω να διευκρινίσω ότι από ποιοτικής απόψεως, το καθαρά οικονομικό ζήτημα του «εικονικού» πτητικού επιδόματος δεν διαφέρει από το «εικονικό» Φ.Π. του λοιπού στρατιωτικού προσωπικού. Κατά συνέπεια δεν αισθάνομαι «αθώος» έναντι των Ιπταμένων συμμαθητών μου, όσον αφορά την «διατεταγμένη ψευδή βεβαίωση για λήψη οικονομικών ωφελημάτων» ανεξαρτήτως των δικαιολογιών τις οποίες θα μπορούσα κι ο ίδιος «αστόχως» να προβάλω. Όμως, ειδικά όσον αφορά το «εικονικό» πτητικό επίδομα, δημιουργεί σοβαρές στρεβλώσεις στη διοίκηση της ΠΑ και στην εξέλιξη του προσωπικού, καθόσον αποτελεί ισχυρότατο κίνητρο για την παραμονή των Ιπταμένων στην ενεργό υπηρεσία, σε αντίθεση με το λοιπό στρατιωτικό προσωπικό όλων των κλάδων, με συνέπειες (ιδιαίτερα στην ΠΑ) τον παραγκωνισμό, την απαξίωση και την αποστρατεία αξιόλογων στελεχών των άλλων ειδικοτήτων, με σοβαρές επιπτώσεις στη διοίκηση της ΠΑ, κατά την άποψη μου πάντοτε. Το υποστηρίζω σταθερά και ουδείς ποτέ επιχειρηματολόγησε για το αντίθετο, ότι δηλαδή οι χειρότεροι Ιπτάμενοι που παραμένουν λόγω ισχυρού οικονομικού κινήτρου του "εικονικού" πτητικού, μπορούν να διοικήσουν καλύτερα από τους Αξκούς των άλλων ειδικοτήτων και μάλιστα στις ειδικές θέσεις).
Όμως, διαβάζοντας την απάντηση σας ως Ανώτερου Ιπτάμενου Αξκού και παραβάλλοντας την με τις λοιπές εκφρασθείσες απόψεις, αξίζει να παρατηρήσετε το χάσμα που υπάρχει μεταξύ των θέσεων σας, ως «μελλοντικού ηγέτη», και των αυτών που θα κληθείτε να ηγηθείτε, διότι είναι σαφές ότι δεν ενδιαφέρεστε για την γνώμη τους, δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεστε ούτε να προβληματίζεστε από τις θέσεις της πλειοψηφίας των στελεχών που συμμετείχαν στη συζήτηση, αλλά υπερασπίζεστε τα… «δικαιώματα» σας. Έναντι ποιών; Έναντι αυτών των οποίων τα δικαιώματα οφείλετε ως μελλοντικός ηγέτης να διασφαλίζετε. Ή έχω άδικο; Η παράβλεψη μίας τέτοιας πραγματικότητας ανησυχώ ότι προοιωνίζει την αποτυχία. Μάλιστα, στο βαθμό που ενδεχομένως ισχύει και σήμερα, τότε μία τέτοια «αποτυχημένη» κατάσταση ενδεχομένως βιώνουμε. Διότι, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει εάν όλη η Ελλάδα διασύρεται, ο πολιτικός κόσμος, η Δικαιοσύνη, η Εκκλησία, ο επιχειρηματικός κόσμος… ακόμη κι αν όλα διαλύονταν προσωπικά θα ήθελα οι Ένοπλες Δυνάμεις να είχαν μία τέτοια ηγεσία που να διασφάλιζε το υψηλό ηθικό του προσωπικού τους, «ατάραχου» στους κλυδωνισμούς του σκάφους, ως είναι «ταγμένο με ιερό όρκο αίματος», που θα ενέπνεε βεβαιότητα για την αποτροπή οποιασδήποτε ξένης επιβουλής, δημιουργώντας ένα αδιαφιλονίκητο περιβάλλον ασφάλειας, μέχρι να ανακάμψει η Πατρίδα μας, κάτι που για να είμαι ειλικρινής διαβάζοντας όσα διάβασα (ανεξάρτητα από τα βαρύγδουπα διαγγέλματα στις εθνικές μας επετείους), δεν διασφαλίζεται με τη βεβαιότητα που όλοι θα θέλαμε. Κι εμείς, όπως όλος ο λαός, ιδιωτεύουμε (τόσο τώρα όσο και προ 10ετίας με τις μετοχές), ο καθείς όπως του συμφέρει. Κι αν κάποιος πρέπει να προβληματιστεί για την εικόνα μας, προφανώς δεν είναι ο Σμίας, αλλά εμείς που βρισκόμαστε ψηλότερα στην πυραμίδα και μπορούμε, στο βαθμό που νοιαζόμαστε για την Πατρίδα, να επηρεάσουμε τα πράγματα όχι για το δικό μας όφελος, αλλά για το Προσωπικό που διοικούμε, το Προσωπικό που ενώ θα έπρεπε να είναι έτοιμο να μας «ακολουθήσει στη φωτιά», κλυδωνίζεται μέσα στην γενικότερη διάλυση των αξιών, αναρωτιέται για την ποιότητα αυτών που θα έπρεπε να τους βλέπει ψηλά, ως πρότυπα, κι έχουμε όλοι εστιάσει με δέος στη σύνταξη, στο πτητικό, στα «κεκτημένα μας», ως εάν σε ένα σκάφος που έμπασε νερά και βυθίζεται, να κρατάμε στις τσέπες τα χρυσά κηροπήγια που θα μας βυθίσουν ταχύτερα… Σ’ αυτό τον αναβρασμό ποιος θα μείνει στο τιμόνι, όχι επειδή «τα αρπάζει καλύτερα» από τα «χαϊβάνια» τους Έλληνες που τον πληρώνουν, αλλά επειδή συναισθάνεται την ευθύνη του απέναντι στην Πατρίδα! Να ‘χαμε να λέγαμε…

Κι επειδή «ακούω» ορισμένους, που δεν με γνωρίζουν, να σκέφτονται «να αφήσω τα σιρόπια», ας έρθω στην απάντηση επί των όσων θέτει ο ανώνυμος Ανώτερος Ιπτάμενος Αξκός (ΑΙΑ). Κατ’ αρχήν τις απόψεις μου επί του συγκεκριμένου θέματος του «πτητικού» των «μη πετούμενων» Ιπταμένων, αναφέρθηκα προηγουμένως στο http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&req=Reply&pid=118252&sid=3691&mode=flat&order=0&thold=-1

ΑΙΑ 1. Μπορεις εσυ να με Διοικήσεις στην ειρήνη ή στον πόλεμο εαν είχες μπει νωριτερα απο μενα στην Ικάρων? Πως θα επελεγες τεχνικη βομβαρδισμου σε εχθρικο στοχο , αφου δεν εισαι Ιπτάμενος?
Ι.Μ. Η τοποθέτηση σας, αγαπητέ συνάδελφε είναι απλουστευτική, διότι προσωπικά ως Εφοδιαστής (ούτε κανείς άλλης ειδικότητας ποτέ το σκέφτηκε) ποτέ δεν θα έβαζα Εφοδιαστή για να επιλέξει τεχνική βομβαρδισμού. Όμως εσείς είστε, οι Ιπτάμενοι που ορίζετε Ιπταμένους σε θέσεις Υποστήριξης (ως εάν δεν υπήρχαν Εφοδιαστές με μεταπτυχιακά), Ιπτάμενους ως Διοικητές στην Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ως εάν δεν υπήρχαν Μετεωρολόγοι με μεταπτυχιακά, βλ. και παρέμβαση πιθανώς μετεωρολόγου http://www.omhroi.gr/modules.php?op=modload&name=NS-Comments&file=index&sid=3691&tid=118456&mode=&order=0&thold=0 ), που τοποθετείτε Προσωπάρχες στο ΓΕΑ (μεταθέσεις, κλπ) ως εάν δεν υπήρχαν Αξκοί Προσωπικού με μεταπτυχιακά σε Human Resource Management κλπ στη ΔΑΥ, στη ΔΑΕ.
Αλλά μήπως κι ο κ. Α/ΓΕΑ επιλέγει τεχνικές βομβαρδισμού; Δεν το γνωρίζουμε ότι σε τακτικό επίπεδο αυτά τα χειρίζεται το ΑΤΑ υπαγόμενο απευθείας στον κ. Α/ΓΕΕΘΑ; Τι το καθαρά πτητικό χειρίζεται ο εκάστοτε Α/ΓΕΑ που δεν υπάρχει αντίστοιχος Επιτελής στο ΓΕΑ που το χειρίζεται; Γιατί ακόμη κι ο Α/ΓΕΑ δεν θα έπρεπε να ήταν ο καλύτερος Αξκός ανεξαρτήτως ειδικότητας και να ηγούνταν μέσω ενός αντιπροσωπευτικού ΑΑΣ όλης της ΠΑ κι όχι μόνο των Ιπταμένων;

Γιατί άραγε, στα πλαίσια της εξοικονόμησης πόρων, να μην εξετάζαμε μία ρηξικέλευθη πρόταση που θα μείωνε τα κόστη κάτω του μισού, οπότε όλα τα κλαδικά επιτελεία (ΓΕΣ, ΓΕΝ και ΓΕΑ) να καταργούνταν, καθόσον το επιχειρησιακό έργο το έχει το ΓΕΕΘΑ, και στη θέση τους να συγκροτούταν ένα διακλαδικό Επιτελείο Υποστήριξης; Γιατί λ.χ. πρέπει τα καύσιμα του ΣΞ, του ΠΝ και της ΠΑ να τα χειρίζονται «3» διαφορετικοί χρήστες από τα "Γενικά" Επιτελεία, για προμήθειες καυσίμου από 2 κρατικά διυλιστήρια, με διακίνηση κυρίως μέσω της μίας διακλαδικής Διοίκησης Αγωγού Καυσίμου, όταν όλοι υποστηρίζουν το ίδιο επιχειρησιακό έργο του αυτού ΓΕΕΘΑ;

ΑΙΑ: Με τι γνωσεις και με τι εμπειρια θα εστελνες χειριστες να αναχαιτισουν? Δεν νομιζω να χρειαζεται αλλο επιχειρημα. Είστε εκτος κύριε.....
ΙΜ: Επέτρεψε με, κύριε συνάδελφε, να ταυτίζομαι προσωπικά με τον κ. ΕΑ συνάδελφο και να εκλαμβάνω το «εκτός» προσωπικά, για τις γνώσεις ορισμένων Ιπταμένων, αλλά επιφυλάσσομαι να απαντήσω παρακάτω στο α/α 6 που επαναλαμβάνετε τα «περί γνώσεων».

ΑΙΑ: 2.Για τον ιματισμο. το γνωριζεις οτι αυτα που φοραμε ειναι ειδικων προδιαγραφων για να μας προστατευουν απο φωτια και ψυχος? το ξερεις οτι με το πλυσιμο καταστρεφονται και χανουν τις ιδιοτητες τους και μενουμε εκτεθιμενοι? Δεν καθομαστε σε δερματινες πολυθρονες οπως εσυ διαταζοντας φανταρους και ΕΠΟΠ. ειμαστε δεμενοι σε ρουκετες κουβαλοντας πυραυλους, βομβες και τονους καυσιμο.
ΙΜ: Προφανώς παρερμηνεύετε τις θέσεις του Αξκού ΕΑ, που συμφώνησε απερίφραστα με την αναγκαιότητα χορήγησης ιματισμού στους Ιπταμένους. Ξαναδιαβάστε το, κι αν δείτε ότι έχετε άδικο που του επιτεθήκατε, θα μπορούσατε να ενδιαφερθείτε και για το προσωπικό που διοικείτε να παίρνει ιματισμό ανελλιπώς όπως κι εσείς. Κι αν ίσως κάτι από όσα πήρατε δεν το πλύνατε, και δεν έχασε τις ιδιότητες του, ή εάν ενδεχομένως δεν πετάτε πλέον αλλά ο διαχειριστής δεν το γνωρίζει, μην το πάρετε αδίκως, να περισσέψει κανένα ευρώπουλο στον προϋπολογισμό, μήπως πάρει και κανένας άλλος καμία στολή που του λείπει. Αυτό που παραβλέπετε, κύριε συνάδελφε, είναι το χάσμα που μας χωρίζει με τη βάση αλλά και με την ελληνική κοινωνία, όπως εκφράστηκε και από επίσημα κυβερνητικά χείλη, όταν έγινε αναφορά στα παράσημα και στις γυαλιστερές στολές. Διότι, αντίθετα με την αντίδραση σας στις θέσεις του Αξκού ΕΑ, θα πρέπει όλοι μας εμείς που βρεθήκαμε «κάπου πιο ψηλά» να αναζητούμε, μέσα από τα παράπονα και τις γκρίνιες των κατωτέρων μας, τα υπαρκτά προβλήματα που υποσκάπτουν το αξιόμαχο των ΕΔ. Κι όταν κάτι τέτοιο διατυπώνει ένας Αξκός (ο ΕΑ, μακάρι να ήταν επώνυμο), τότε προσωπικά θα τον άκουγα πολύ προσεκτικά, να δω τι κάνω λάθος, κι όχι να διεκδικώ από αυτόν τον κακοντυμένο τα δεύτερα και τα τρίτα, επειδή τα «δικαιούμαι», διότι κάποιοι άλλοι που πετούν (διότι η συζήτηση γίνεται για τους «μη πετούμενους») μπορεί να… καούν. Έτσι τουλάχιστο αντιλαμβάνομαι το σωστό.
ΑΙΑ: 3.Για το πτητικο μας. Ολοι διατηρουμε πτητικη ικανοτητα και το ξερεις.
ΙΜ: Προφανώς γνωρίζετε ότι είναι "παραμύθι" αυτή η πτητική ικανότητα από κάποια ηλικία και μετά, εάν αναφερόμαστε σε μαχητικά αεροσκάφη. Πολλώ δεν μάλλον η πτητική ικανότητα που διατηρείται με πτήσεις ως επιβάτης σε μεταφορικά, ή από το γραφείο «τηλεφωνικά», ή τέλος «δικαιωματικά» χωρίς καμία επαφή με το αεροσκάφος. Και το θέμα είναι ότι σε όσους απευθύνεστε γνωρίζουν με βεβαιότητα το αντίθετο αυτού που εκφράζετε. Μακάρι να μπορούσατε να με πείσετε για την ειλικρίνεια σας. Είμαι επώνυμος και είμαι στη διάθεση σας κι αν οι πληροφορίες που έχω είναι λανθασμένες και δημόσια θα αποκαταστήσω την αλήθεια. Αυτό όμως που πολύ με προβληματίζει, επειδή δεν μ’ αρέσει να είμαι λαϊκιστής, είναι ότι κοντά σε εσάς, όλοι μας εθιζόμαστε σε παρόμοιες πρακτικές και γινόμαστε συνένοχοι στην «εξαπάτηση» του Ελληνικού λαού, κι αναφέρομαι στο «εικονικό ΦΠ» στα διπλάσια και τριπλάσια ΦΠ που πρέπει να γίνουμε ρεζίλι για να τα κόψουμε, και ανερυθρίαστα βεβαιώνουμε ψευδώς τα όσα βεβαιώνουμε για να τα εισπράξουμε. Γιατί πρέπει εάν δικαιούμαστε κάτι να μη το διεκδικούμε να το λάβουμε, ως τέτοιο, και πρέπει να σκευωρούμε κι ως δημόσιοι υπάλληλοι να ψευδόμαστε και η αξία της υπογραφής μας να κοστίζει ορισμένα και μόνο ευρά;

ΑΙΑ: Πόσες υπηρεσιες εκανες το μήνα. Εγω μεχρι και τα 18 χρονια υπηρεσιας, χωρις να υπολογισω ασκησεις , κ.α. εκανα γυρω στις 15 το μηνα. Αληθεια πως ειναι να πηγαινεις την γυναικα σου να γεννησει? να μου το πει κανενας και μενα γιατι ακομα δεν το εχω ζησει, ολο και καπου θα ειμαι. Αληθεια οφφ παιρνεις?αν φυλας καμια υπηρεσια γιατι για τιποτα εφοδευων σε κοβω 2 φορες το μηνα απο μια ωρα. εμεις γιατι δεν ξερουμε την εννοια του οφφ? ειμαστε το ιδιο?
ΙΜ: Διότι τι σχέση έχουν τα πτητικά που συνεχίζετε να λαμβάνετε με τις υπηρεσίες που κάποτε κάνατε, χωρίς πιθανότατα να συνεχίζετε να πετάτε (κι αν εσείς πετάτε γνωρίζετε ότι δεν πετούν οι περισσότεροι άλλοι ανώτεροι σας). Και ερωτώ: γιατί πρέπει να πληρώνεστε πτητικά για υπηρεσίες που κάνετε, ή την εργασία που παίρνετε στο σπίτι. Το σωστό θα ήταν (και δεν απευθύνομαι σε ένα Σμηνία) να είχαμε ως Ανώτεροι Αξιωματικοί διασφαλίσει εφημερίες και υπερωριακές αμοιβές για όλο το προσωπικό που ηγούμαστε, (συμπεριλαμβανομένων των νεότερων Ιπταμένων που βάζουν αυτές τις Υπηρεσίες, που εσείς καλά γνωρίζετε και δεν τις πληρώνονται). Διότι και οι 2 υπηρεσίες του Αξκού ΕΑ, που «έτσι τον κόβετε», από την οικογένεια του κι αυτός τις ξεκλέβει, κι ίσως να γίνονται σε καμία βουνοκορφή ξεχασμένος, ή σε κανένα ξερονήσι, χωρίς τριπλά ΦΠ. Γιατί να μην πληρώνονται όλοι τις υπερωρίες τους, κι αν εσείς κάνατε 15 και 20 κανείς δεν θα σας κάκιζε να τις πληρωνόσασταν και περισσότερο ακόμη, αρκεί κι αυτός να πληρωνόταν τις 2 του! Όμως δεν το εξασφαλίσαμε για τη βάση, την οποία κομπάζουμε ότι ηγούμαστε, για αυτούς που αναμένουμε να μας ακολουθήσουν στη φωτιά. Προσωπικά αισθάνομαι υπεύθυνος και γι’ αυτό και για άλλα, λόγος για τον οποίο εντάχθηκα στην Ένωση Αξκών ΕΔ για τη διεκδίκηση του συνδικαλισμού για τη διασφάλιση μεταξύ άλλων και αυτών, ενώ εσείς δεν αισθάνεστε υπεύθυνος, παρά μόνο για να διεκδικήσετε τα δικαιώματα σας από τη βάση; Όμως γνωρίζετε πολύ καλά γιατί αποτύχαμε. Διότι ορισμένοι, αυτοί που κυρίως αποφασίζουν(ετε), τα πληρώνεστε, όχι όμως ως υπερωρίες, αλλά ως «πτητικά» και μάλιστα σε βάρος των νέων Ιπταμένων, βάζοντας χαμηλή οροφή, λίγες ώρες τις οποίες ούτε αυτές τις πετάτε όλοι (και καλώς διότι σπατάλη καυσίμου θα ήταν).

ΑΙΑ: σου δινω τα πτητικα μου ολα μεχρι την αποστρατια μου...θα κανεις τις δουλιες μου , που παιρνω και στο σπιτι. αληθεια τι ωρα σχολαμε στην αεροπορία? εκτος απο καποιες λαμπρες εξαιρεσεις,
ΙΜ: Το ίδιο ισχύει και με τη δουλειά που παίρνουμε στο σπίτι. Στη διοίκηση επιχειρήσεων αναφέρεται ως «διευθυντικές θέσεις» σε όλο τον κόσμο και αμείβονται παραπάνω ανεξαρτήτως ωραρίου. Οι χαμηλόβαθμοι πληρώνονται με ωράριο και υπερωρίες και οι υψηλόβαθμοι υψηλότερους μισθούς ανεξαρτήτως ωραρίου «να βγει η δουλειά». Όμως κι εδώ, μόνο οι Ιπτάμενοι πληρώνεστε υψηλούς μισθούς (πτητικά), όμως «ξινιζόμαστε» όταν οι άλλοι φέρονται ως «δημόσιοι υπάλληλοι». Αλλά γιατί; Αυτοί ευθύνονται για το σύστημα αμοιβών και κινήτρων; Εμείς δεν το φτιάξαμε; Εξασφαλίσαμε διευθυντικές αμοιβές για εμάς και υπερωρίες για τους κατώτερους; Ποιος ευθύνεται περισσότερο; Προσωπικά αισθάνομαι ότι ευθύνομαι όταν μου παραπονιούνται οι υφιστάμενοι μου. Εσείς αισθάνεστε κάποια ευθύνη; Ή αισθάνεστε παραπονούμενος παρότι βρίσκεστε σε ηγετική θέση, μιας κι από ότι αντιλαμβάνομαι εκτός από Ιπτάμενος είστε και σε επιτελείο;

ΑΙΑ: γιατι αραγε μονο στολες με πουλαδες βλεπεις στα επιτελεια μεχρι το βραδυ και πολλες φορες και το βραδυ?
ΙΜ: Παρόμοια προφανής απάντηση ισχύει κι εδώ. Η απάντηση βρίσκεται στη σύγκριση του διπλού μισθού (συμπεριλαμβανομένου του πτητικού) που λαμβάνετε υπηρετώντας σε Επιτελεία, στην έδρα σας οι περισσότεροι, έναντι της μείωσης στο μισό εάν αποστρατευθείτε. Λόγος για τον οποίο είστε πρόθυμοι να καταλάβετε και θέσεις άσχετες με τις πτήσεις. Το άδικο είναι ότι όχι μόνο καταλαμβάνετε «άσχετες» θέσεις, με λιγότερα προσόντα, στερώντας άλλους από την ικανοποίηση της εξέλιξης στο αντικείμενο τους (χαρακτηριστική περίπτωση όπως προανέφερα οι Αξκοί Προσωπικού), όχι για να τις υπηρετήσετε, αλλά για να συνεχίσετε να εισπράττετε ένα πτητικό που δεν πετάτε, αλλά επιπλέον αισθάνεστε και αδικημένοι που οι άλλοι απογοητευόμαστε και δεν καθόμαστε με ενθουσιασμό (διότι καθόμαστε) τις απλήρωτες υπερωρίες. Γνωρίζετε ότι ουδείς γνωρίζει πόσες θέσεις έχει η κάθε ειδικότητα, διότι όλες μαζεύτηκαν από τους Ιπτάμενους για να εξελίσσονται ταχύτερα (να προλάβουν να πάρουν τους ψηλότερους βαθμούς γιατί συμπληρώνουν γρήγορα τα συντάξιμα) αλλά όταν φτάσουν ψηλά, δεν θέλουν να φύγουν, διότι δεν τους συμφέρει πλέον…

ΑΙΑ: 4. Όσο για τους ΗΡΩΕΣ στα εξηγησαν προλαλησαντες.
ΙΜ: Εκτιμώ ότι εάν Ένας από Αυτούς τους Ήρωες επέστρεφε στη ζωή, θα συμφωνούσαμε όλοι ότι θα δικαιούταν τιμές Ήρωα, δηλαδή παρελάσεις, χαιρετισμούς, προβάδισμα στις εθνικές εορτές, κι εάν μένατε στην ίδια πολυκατοικία προφανώς θα διασφαλίζατε και τιμητική θέση στάθμευσης. Όμως, πέραν αυτών, εάν είχατε να επιλέξετε διαχειριστή στην πολυκατοικία σας, θα του παραχωρούσατε αυτή τη θέση «τιμής ένεκεν», χωρίς να εξετάσετε εάν υπήρχε κάποιος άλλος από την πολυκατοικία καλύτερος στη διαχείριση; Ή θα λέγατε αφού είναι Ήρωας, προφανώς θα είναι και καλός διαχειριστής της πολυκατοικίας; Και μάλιστα για κάθε θέση μέσα στην πολυκατοικία, αρκεί να συνεχίσει να λαμβάνει το πτητικό! Το ερώτημα είναι ρητορικό κι η απάντηση προφανής. Όμως πολύ ανησυχώ ότι είναι δυνατό και πάλι η απάντηση σας να είναι εντελώς αντίθετη με όλων των άλλων που θα διαβάζουν αυτές τις αράδες. Κι αυτό όχι επειδή δεν είστε έξυπνος ή δεν έχετε γνώσεις, αλλά επειδή έχετε συμφέρον. Κι όταν το συμφέρον υπερισχύει του καθήκοντος, τότε οι προοπτική είναι δυσοίωνη.

ΑΙΑ: 5.Για τον εξοπλισμο των Μοιρων μην το αναλυσουμε ιδιαιτερα. εκει μενουμε ολο το 24ωρο και ανωτεροι ακομα. εσεις στις ΜΑΦ 15.00 το αργοτερο λουκετο.
ΙΜ: Επιτρέψτε με να πιστεύω ότι ακόμη και σε γραφεία ή χώρους Ιπταμένων που δεν λειτουργούν όλο το 24ωρο, η «χλιδή» είναι αισθητή σε σχέση με την υπόλοιπη ΠΑ. Παρόλα αυτά δεν είναι κάτι που με απασχολεί, διότι αυτό που προσωπικά αντιλαμβάνομαι πρότυπο ως στρατιωτικός είναι να λειτουργώ το ίδιο αποτελεσματικά και σε γραφείο και σε σκηνή. Όμως αντιλαμβάνομαι ότι αυτό εύλογα δεν ισχύει για όλους κι ότι πολλών η αποτελεσματικότητα επηρεάζεται από το περιβάλλον που λειτουργούν, κι από αυτή την άποψη θεωρώ σωστότερο να προηγείται η αναβάθμιση των χώρων που λειτουργούν οι Ιπτάμενοι στις Μοίρες και να έχουν καλό περιβάλλον εργασίας. Όμως συχνά αυτή η αναβάθμιση σταματάει εκεί, και ξαναξεκινάει από εκεί. Όπως έγραψα δεν με ενοχλεί. Όμως κατανοώ όσους ενοχλούνται από μία τέτοια μονομέρεια.

ΑΙΑ: 6.Με τι επιχειρησιακες γνωσεις ρε φιλε θα πας σε Νατοικο στρατηγειο που ασχολειται με αεροπορικες επιχειρησεις?
ΙΜ: «Γνώσεις». Αναμφίβολα υπάρχουν πολλοί ικανότατοι και άριστοι Ιπτάμενοι. Αλλά γιατί το περιορίζετε μόνο στις αεροπορικές επιχειρήσεις; Οι επιχειρήσεις δεν είναι πλέον διακλαδικές; Αρκεί, ένας Ανώτερος Ιπτάμενος Αξκός να γνωρίζει μόνο αεροπορικές επιχειρήσεις; Πως διασφαλίζεται η γνώση των διακλαδικών επιχειρήσεων εάν όχι από εκπαιδεύσεις και δη από την Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ).
Να σας ρωτήσω, επειδή αναφερθήκατε στους ΕΑ, που είναι επιχειρησιακοί Αξκοί. Είναι δυνατό όλοι οι Ιπτάμενοι, που φοιτούν στην ΑΔΙΣΠΟ να είναι καλύτεροι από όλους τους ΕΑ, στις διακλαδικές επιχειρήσεις; Αν ήταν θα είχατε δίκιο, κι όλοι οι Ιπτάμενοι θα ήταν καταλληλότεροι για Α/ΓΕΕΘΑ από όλους τους ΕΑ.
Όμως προσωπικά είμαι σε θέση να γνωρίζω τουλάχιστο έναν και μάλιστα μη επιχειρησιακό Αξκό (υποστήριξης, λ.χ. Εφοδιαστή), εκτός από τους ΕΑ, που αποφοίτησε σε καλύτερη θέση από αρκετούς Ιπτάμενους (λ.χ. εντός του καλύτερου 10% στους 230 των τριών κλάδων) συμμαθητές του στην ΑΔΙΣΠΟ, οι περισσότεροι εκ των οποίων επιχειρησιακοί.
Οπότε το ερώτημα, που θέτετε δεν είναι ποιος μπορεί να αποφασίσει τεχνικές βομβαρδισμού, διότι ουδείς αμφισβήτησε την προτεραιότητα των αρίστων Ιπταμένων να διευθύνουν δραστηριότητες άμεσα συνδεόμενων με τις αεροπορικές επιχειρήσεις, αλλά με τι προσόντα οι χειρότεροι Ιπτάμενοι, που παραμένουν λόγω του πτητικού, εξελίσσονται και καταλαμβάνουν κατά προτεραιότητα, έναντι όλων των άλλων ειδικών, κι όχι για τις αεροπορικές επιχειρήσεις αλλά για διακλαδικές επιχειρήσεις ή ακόμη χειρότερα για δραστηριότητες υποστήριξης ή οτιδήποτε άλλο μη «πτητικό», όταν «πέτυχαν χειρότερα» από κάποιον που πριν την ΑΔΙΣΠΟ ούτε σε αεροπορικές επιχειρήσεις συμμετείχε ούτε παρόμοιες εμπειρίες είχε;
Πως κάποιος Ιπτάμενος ενδεχομένως από αυτούς (λ.χ. ο χειρότερος στη ΑΔΙΣΠΟ), μπορεί να προηγείται από τους καλύτερους των άλλων ειδικοτήτων, επειδή είναι Ιπτάμενος κι ενδεχομένως βραδιάζεται στο Επιτελείο;

Το ερώτημα είναι πως μπορεί να περιμένουμε ότι θα πετύχουμε ποτέ λ.χ. αποτελεσματικές προμήθειες εξοπλισμών, όταν ποτέ οι καλύτεροι δεν θα εξελιχθούν λ.χ. σε Γενική Δνση Εξοπλισμών ή σε ανάλογες υπηρεσίες, επειδή ως στρατιωτικοί τις χάσαμε από την πλεονεξία ορισμένων επιχειρησιακών (όχι ΕΑ) να διαχειρίζονται τα πάντα, αρκεί να παραμείνουν στην ενεργό Υπηρεσία, ακόμη και σε άσχετα αντικείμενα, για αρκεί να συνεχίσουν να πληρώνονται το πτητικό τους επίδομα, ανεξάρτητα από το πόσο καλά μπορούν να υπηρετούν τις συγκεκριμένες θέσεις. Αυτό νομίζω ότι είναι πραγματικά θλιβερό, και δεν έχει σχέση με το ποιος είναι ο κατάλληλος. Κάποιος άριστος εφοδιαστής θα βρισκόταν κάθε 3-4 έτη, κάποιος άριστος μετεωρολόγος, κάποιος… όμως σε «αυτό τον κόσμο» πάντα ένας Ιπτάμενος θα προηγείται.

ΑΙΑ: 7.επανερχομαι στο θεμα της αρχαιοτητας των ειδικοτητων. αυτο συμβαινει σε ολο το στρατευμα και σε ολα τα στρατευματα του κοσμου. εξαλου οταν κοπηκες το ηξερες. αν δεν σου αρεσε γιατι δεν παραιτηθηκες?
ΙΜ: Προφανώς διότι όταν τα πράγματα είναι λάθος δεν παραιτούμαστε αλλά αγωνιζόμαστε να τα αλλάξουμε. Κι αν θεωρείτε σωστό να είστε αρχαιότεροι στο ΓΕΕΘΑ, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να μην υπάρχει και το αντίστοιχο Διακλαδικό Επιτελείο Εφοδιαστικής Υποστήριξης, που να διαχειρίζεται τις προμήθειες και τους εξοπλισμούς. Κι αν οι καλύτεροι Ιπτάμενοι ή ΕΑ θα βρίσκονται στο ΓΕΕΘΑ, όσοι Ιπτάμενοι θα «περίσσευαν» από τις επιχειρήσεις (δηλαδή οι χειρότεροι) σε αυτό το Επιτελείο δεν θα έπρεπε να ήταν νεότεροι από τους Εφοδιαστές; Γιατί να ανατριχιάζετε σε μία τέτοια σκέψη. Πρέπει παντού να είστε αρχαιότεροι; Ένας Ιπτάμενος που προάχθηκε κατ’ αρχαιότητα (που είναι κατά το νόμο δυσμενής κρίση) στο μέγιστο χρόνο, με τρία χρόνια καθυστέρηση, γιατί πρέπει να είναι αρχαιότερος όλων των ομοιοβάθμων του των άλλων ειδικοτήτων που προάχθηκαν στον υπόψη βαθμό 8 χρόνια νωρίτερα και δεν έχουν θέσεις να προαχθούν στον επόμενο βαθμό, επειδή το ΑΑΣ τις κατανέμει κατά προτεραιότητα στους Ιπτάμενους; Κανείς άλλος, πουθενά δεν αξίζει παρά μόνο οι Ιπτάμενοι;
ΑΙΑ: 8.Απαιτω να μου απαντησεις ποσοι απο μας ειναι παιδια παλαιων Ιπταμένων. Ειμαι στην τρίτη δεκαετια υπηρεσιας και γνωριζω 2-3 με εν ζωη γονεα αποστρατο και 5-6 με πεσοντα πατερα. ειμαστε 1500 περιπου. εξαλου ολοι με πανελληνιες μπηκαμε.(για να μην παρεξηγηθω εγω δεν εχω πατερα αεροπορο, αλλα εχω παιδια που θελουν να γινουν. ειναι κακο?)
ΙΜ: Προφανώς παραβλέπετε τις διακρίσεις που ορισμένοι ζωντανοί γονείς επιδιώκουμε για τα παιδιά μας. Το κακό δεν είναι να πάνε τα παιδιά μας για Ιπτάμενοι ή για οποιαδήποτε θέση στην ΠΑ. Το κακό είναι που πηγαίνουμε εμείς, έξω από τα εξεταστικά κέντρα, που πλησιάζουμε τις επιτροπές, που ρωτάμε τα παιδιά που εξετάζονται ποιον γνωρίζουν μέσα στην ΠΑ, που κόβουμε τους άριστους για να κατέβει η βάση και να περάσουν τα δικά μας παιδιά, και που αυτό συνεχίζεται και μέσα στις Σχολές με παρεμβάσεις, ως εάν κινδύνεψε κανείς μέσα στις Σχολές. Εμ πάσει περιπτώσει, δεν επιθυμώ να υπερασπιστώ τον υπόψη Αξκό ΕΑ, καθόσον προσωπικά δεν αισθάνομαι ότι αδικήθηκα ούτε μέσα στη Σχολή ούτε έξω, όμως ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι εάν κανείς δεν «δικτυωθεί», εάν δεν «γνωρίζει» ανθρώπους μέσα στην ΠΑ (κι όχι μόνο) θα μπορεί να προχωρήσει καλύτερα, όσες γνώσεις κι αν έχει, διότι οι γνώσεις δεν μετράνε, ποτέ οι επιλογές δεν γίνονται με βάση τα στοιχεία που μία επιτροπή (από την επιλογή μαθητών παραγωγικών σχολών ως το ΑΑΣ) έχει μπροστά της. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση τα ραβασάκια ή στην καλύτερη περίπτωση με βάση την υποκειμενική και μεροληπτική αντίληψη των μελών του ΑΑΣ. Κι αν σε γνωρίζει κάποιος κάτι καλύτερο θα γίνει από ότι αν δεν σε γνωρίζει κανένας, ακόμη κι αν είσαι ο καλύτερος ανάμεσα στους καλύτερους. Ο χειρότερος να είσαι, εάν γνωρίζεις ανθρώπους ή εάν βρίσκεσαι σε θέση «κλειδί» προχωράς «ακάθεκτος». Σας εύχομαι τα παιδιά σας να περάσουν χωρίς να αναφέρουν το όνομα του πατέρα τους.

ΑΙΑ: 9. Στο ΑΑΣ εσυ τι αποφαση να παρεις? Στο ΑΑΣ στο οποίο αναφέρεσαι, πόσοι Ιπτάμενοι Πτέραρχοι ασχολούνται με τεχνικές βομβαρδισμού;
ΙΜ: Στη Διοίκηση Αεροπορικού Υποστήριξης (Υλικού παλαιότερα) που διοικεί αποθήκες και εργοστάσια ή σε επιτροπές προμηθειών, σήμερα …Ιπτάμενοι! Ως εάν δεν υπάρχουν Μηχανικοί ή Εφοδιαστές; Στη Δκση Αεροπορικής Εκπαίδευσης; …Ιπτάμενοι! Να μην αναφέρω όλες τις θέσεις και παρεξηγηθεί κανείς καθόσον τιμώ τα πρόσωπα και τους βαθμούς τους, αλλά η οργάνωση έχει ένα προφανή παραλογισμό «συμφέροντος», διότι δεν είναι μόνο οι Ιπτάμενοι καλοί. Υπάρχουν και αλλού καλοί Αξκοί και μάλιστα καταλληλότεροι λόγω ειδικότητας και σπουδών - Τι έγραψα τώρα; Υπάρχουν άραγε Αξκοί ειδικοτήτων με μεταπτυχιακές σπουδές;
Ούτε δίνουμε τη Διοίκηση «τιμής ένεκεν» αλλά σε αυτούς που μπορούν να την ασκήσουν αποτελεσματικά λόγω γνώσεων και εμπειριών.
Προσωπικά γνωρίζω ότι υπάρχουν αξιολογότατοι Ιπτάμενοι, δυνητικά κατάλληλοι για όλες αυτές τις θέσεις. Αλλά γιατί να μην διαγωνίζονται ισότιμα και με άλλες ειδικότητες; Αποκλείεται ποτέ κάποιος Εφοδιαστής να είναι τόσο ικανός ώστε να μπορεί να οριστεί Δκτής ΔΑΥ; Ένας! Δεν υποστηρίζω μόνο Εφοδιαστές! Εάν τύχει και κάποιος είναι καλύτερος. Αποκλείεται; Ανέκδοτο κυκλοφορεί για το από ποια ειδικότητα θα ορίζονταν οι επικεφαλής χειρουργικών ομάδων στο 251ΓΝΑ, εάν οι Ιπτάμενοι εγχειριζόσασταν κάπου αλλού (ευτυχώς συνεχίζετε να εγχειρίζεστε στο 251ΓΝΑ).

Τελος παντων οταν εχεις αυπνιες να ασχολεισαι με αλλα πραγματα και οχι να μας μεμφεσαι τους Ιπταμενους και μαλιστα χωρις επιχειρηματα. ευχαριστως σου παραχωρω την θεση και τις ευθυνες μου για ενα μηνα και τα ξαναλεμε. ευχαριστως γιατι στην ζωη μου ειναι ζητημα αν πηγα 2 φορες διακοπες χωρις να με γυρισουν πισω. ελπιζω να μην με γυρισεις και εσυ. οσο για το εξωτερικο μου στο χαριζω. αν και ειναι μυθος σας οτι παμε οι Ιπταμενοι. μετρα τα μεταπτυχιακα και τις διαφορες αλλες τρυπες και ξαναπες το.

Αυτό το «τρύπες» μου θυμίζει «ότι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια».
Προσωπικά πήγα μεταπτυχιακό στο Royal Military College of Science, δηλαδή και στο μεταπτυχιακό μου στην Αγγλία με στολή, στο ίδιο Πανεπιστήμιο που πήγε κι ο Ιπτάμενος Αρχηγός της σειράς μου. Όταν όμως θεωρείτε «τρύπες» τα μεταπτυχιακά, έτσι δεν με εντυπωσιάζει κι η γενικότερη τοποθέτηση σας.
Όμως για το εξωτερικό, αναρωτιέμαι γιατί ενώ σπούδασα και Βουλγάρικα, τι περισσότερο μπορεί να προσφέρει στη Βουλγαρία ένας Ιπτάμενος που δεν γνωρίζει Βουλγάρικα, ο οποίος μάλιστα μπορεί να ήταν και χειρότερος μου στην ΑΔΙΣΠΟ; Σε μία περίοδο μάλιστα που με τη Βουλγαρία μάλλον μας ενδιαφέρει η βιομηχανική αμυντική συνεργασία παρά μας απασχολεί μία πολεμική αντιπαράθεση (και προσωπικά εκτός από Εφοδιαστής, έχω 2 μεταπτυχιακά και η διατριβή μου για την Αμυντική Βιομηχανία διακρίθηκε και δημοσιεύθηκε αυτούσια στη Διακλαδική Επιθεώρηση της ΑΔΙΣΠΟ), όμως δεν προβλέπεται να πάω στη Βουλγαρία και θα με εκπλήξεις εάν επιλεγείς για τη Βουλγαρία κι όπως «μεγαλόστομα» το λες έτσι και να μου το χαρίσετε, διότι να χαρίσετε κάτι που δεν το έχετε προφανώς είναι «λόγια του αέρα».

Συμπερασματικά, όλοι οι Ιπτάμενοι, αξίζουν ιδιαίτερης τιμής για την αφοσίωση τους σε ένα δύσκολο καθήκον. Όμως αυτό κάποτε ολοκληρώνεται. Κι όταν είτε αξιοπρεπώς συνεχίζουν, εφόσον έχουν τα προσόντα, είτε αξιοπρεπώς αποχωρούν εφόσον δεν τα έχουν, η τιμή και η αξιοπρέπεια θα τους συνοδεύει για πάντα. Όταν όμως η εκμετάλλευση αυτής της ιδιαιτερότητας του συγκεκριμένου καθήκοντος, αναδεικνύεται με κακέκτυπο τρόπο στη διεκδίκηση αξιωμάτων που υπηρετούν το άτομο κι όχι ο Αξκός το Αξίωμα, τότε διακινδυνεύετε την αξιοπρέπεια σας και δεν είναι τα λόγια μου που το αποκαλύπτουν ή απαξιώνουν αλλά αντίθετα τα λόγια μου απλά περιγράφουν αυτό που όλοι βλέπουν και μόνο ορισμένοι (κι όχι όλοι) Ιπτάμενοι δεν θέλετε να το δείτε.

Να με συμπαθάτε. Γνωρίζω ότι τα λόγια μου δεν είναι εύπεπτα, αλλά όσο υπηρετώ την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει το "περιτύλιγμα". Κι αισθάνομαι πραγματικά ότι είναι αστείο άνθρωποι που ορκιστήκαμε στην τελευταία ρανίδα του αίματος μας, να μασάμε τα λόγια μας. Αντίθετα είναι επιπλέον και χρήσιμο να λέμε την αλήθεια, ώστε να μην υπάρχει ψευδαίσθηση από κανέναν ότι μπορεί και να μην την γνωρίζουμε. Όλοι την γνωρίζουμε την αλήθεια, κι όσο πιο νωρίς την παραδεχθούμε, τόσο το καλύτερο.
Εάν τώρα όσα κι εγώ γράφω, σας φαίνονται χωρίς επιχειρήματα, δεν θα σας πω να το πείτε επώνυμα, αλλά θα είναι βέβαιο ότι ο αέρας θα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από τα λόγια σας.

Σας απάντησα, αναλυτικά και καλόπιστα, κι αν ίσως μου ξέφυγε κάτι διαβάστε το όπως σας επιτρέπει η συνείδηση σας. "Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρις", διότι ο εχθρός, είναι το ιδιωτικό μας συμφέρον και βρίσκεται εντός των τοιχών!

2 σχόλια:

  1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ Η ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 250.000 Ε ΑΝΑ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΓΙΑ 30 ΩΡΕΣ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΤΗΤΙΚΑ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 80000 Ε ΔΗΛΑΔΗ 10 ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΤΗΤΙΚΑ.ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.

    ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.Η Π.Α ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΩ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΖΟΜΕΘΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ REALITY ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα ανακυκλώνεται και σήμερα στην επικαιρότητα http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=8052 μιας και ορισμένοι Υπουργοί είναι "γλάστρες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή