Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Προώθηση Υπόθεσης «Αυτομετάθεσης» σε ΥΕΘΑ-ΑΝΥΕΘΑ, Ρήτρα Παραίτησης (12 Ιαν.10)

Κύριε Υπουργέ, Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ,
(ανφ. Κ.Ευάγγελο Βενιζέλο και  κ.Παν.Μπεγλίτη)
σας προωθώ την υπόθεση «αυτομετάθεσης» Επιτελούς της Διεύθυνσης Μεταθέσεων (ΓΕΑ/Β4) στο Βερολίνο, με τεκμηριωμένα λιγότερα προσόντα (ΠΔ4-30/ΓΕΕΘΑ), στη διάρκεια της θητείας του Πτεράρχου Ιωάννη Γιάγκου ως Αρχηγού ΓΕΑ, προκειμένου να σας ζητήσω να πράξετε ότι ως νομικοί, (ο κ.ΥΕΘΑ ιδιαίτερα ως Καθηγητής Συνταγματολόγος) γνωρίζετε ότι αποτελεί το καθήκον σας ενός ΥΕΘΑ ή και ΑΝΥΕΘΑ (αναλόγως των αρμοδιοτήτων σας) σύμφωνα με τις ρητές εξαγγελίες σας και την ισχυρή λαϊκή εντολή που λάβατε για Αξιοκρατία, Διαφάνεια και Κάθαρση. Θα ξεκινήσω με την αυτοπαρουσίαση μου, στη συνέχεια θα αναφερθώ στο ιστορικό της υπόθεσης, από όπου προκύπτουν τεκμηριωμένα η αναξιοκρατία, η αδιαφάνεια αλλά και η προσβλητική άρνηση του αρμόδιου Αρχηγού να με απαντήσει, ο προσβλητικός εμπαιγμός μου με επίκληση «απορρήτου» [«Αχαρακτήριστη» κατά την άποψη μου αιτιολογία «απορρήτου» απευθυνόμενη σε έναν «άκρως απόρρητο» διαβαθμισμένο Ανώτερο Αξκό] 
και «προσωπικών δεδομένων» [Είναι προφανές ότι αποφάσεις για δημόσια ζητήματα δεν μπορεί να θεωρηθούν «προσωπικό δεδομένο», διότι δεν αναφέρονται στην ιδιωτική ή οικογενειακή ζωή κάποιου, αλλά στη διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων] ιδιαίτερα από τον Υποπτέραρχο (Ι) Ιωάννη Κοντογιάννη, όπως επίσης προκύπτει η αδυναμία πλην όμως εκτιμώ θετική διάθεση του νέου Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχου (Ι) Βασιλείου Κλόκοζα, και θα κλείσω με το νομικό υπόβαθρο από όπου προκύπτει η αρμοδιότητα σας να επιληφθείτε, προκειμένου να σας ζητήσω, εφόσον διαπιστώσετε ότι έχω δίκιο και πραγματικά παραβιάστηκε η Αξιοκρατία να δεσμευθείτε ότι θα αντικαταστήσω τον «αυτομετατεθέντα» στο Βερολίνο, μόνο εφόσον δεν γνωρίζει καλύτερα από εμένα τα Γερμανικά, μόλις επιστρέψω από το Αφγανιστάν, όπου δήλωσα «στη διάθεση της Υπηρεσίας εφόσον δεν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος», ως αντιδιαστολή στις πρακτικές που αντιλαμβάνομαι ως αντίθετες με κάθε έννοια δεοντολογίας.


                 2.             Σε αντίθετη περίπτωση, δεδομένου ότι  αισθάνομαι ιδιαίτερα προσβεβλημένος να υπηρετώ σε μία Υπηρεσία που δεν σέβεται την Αξία του Προσωπικού της και οι αποφάσεις λαμβάνονται με αδιαφάνεια κι αναξιοκρατία, ακόμη κι όταν με αξιοπρέπεια (ως Ανώτερος Αξιωματικός με 25 έτη Υπηρεσίας) ασκώ τα  δικαιώματα μου αντιμετωπίζω τον εμπαιγμό και την χλεύη, τότε εφόσον στις επερχόμενες κρίσεις διατηρήσετε στην ενεργό Υπηρεσία τους Υπεύθυνους (χωρίς να αισθάνονται την ανάγκη να επανορθώσουν) παρακαλώ να αποδεχθείτε την παραίτηση μου, για λόγους τιμής. Επίσης, η παραίτηση μου είναι στη διάθεση σας, εάν για οποιοδήποτε λόγο κρίνετε ότι ο τρόπος, το ύφος ή η συμπεριφορά μου δεν αρμόζουν στην πρότυπη αντίληψη σας για ένα Ανώτερο Αξιωματικό.
                 3.             Εκ προοιμίου, οφείλω να επισημάνω, ότι παρά την αγανάκτηση μου (δικαιολογημένη ή μη μέλλει να το κρίνετε), η αναφορά μου σε πρόσωπα δεν στοχεύει τα ίδια τα πρόσωπα αλλά τις πρακτικές κακοδιοίκησης, που θα διαπιστώσετε τεκμηριωμένα ότι υιοθέτησαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
                 4.             Ο αναφέρων είμαι Αντισμήναρχος Εφοδιασμού, εισήλθα στη Σχολή Ικάρων το 1984 (2η σειρά μετά την ένταξη των ΑΣΕΙ στις πανελλήνιες εξετάσεις) και αποφοίτησα ως Αρχηγός της 9ης σειράς Εφοδιαστών (1988)· έχω συμπληρώσει 25 έτη Υπηρεσίας στη διάρκεια των οποίων, παράλληλα με τα καθήκοντα μου φοίτησα στο Οικονομικό Τμήμα της ΝΟΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου (1993) και απέκτησα δύο μεταπτυχιακά, Οικονομικής Θεωρίας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (1994-96) και σε Defence Logistics (1999-2000) στην Αγγλία (Πανεπιστήμιο Cranfield) όπου η Υπηρεσία με τίμησε επιλέγοντας με για σπουδές (συγκεκριμένα στο Royal Military College of Science) και τελευταία αλλά θεωρώ πολύ σημαντικό ότι φοίτησα (2004-2005) στην Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ), όπου συμμετείχα στη συγγραφή της καλύτερης διακλαδικής διατριβής με θέμα την Αμυντική Βιομηχανία, δημοσιευθείσης αυτούσιας στη Διακλαδική Επιθεώρηση (Ιαν.2006). Παράλληλα κι άλλες εργασίες μου έχουν διακριθεί, με κυριότερη τη βράβευση της μελέτης μου «Πολιτική και Στρατιωτική Θέση της Ελλάδας πριν και μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους», τρεις εργασίες με στρατιωτική θεματολογία δημοσιεύθηκαν στο Αμερικάνικο Περιοδικό «Logistics Spectrum»[Οι θέσεις μου για την Ολοκληρωμένη Εφοδιαστική Υποστήριξη (επιλογή, προμήθεια και δια βίου υποστήριξη αμυντικού εξοπλισμού), με αφετηρία  τη διατριβή μου (dissertation) στην Αγγλία (2000), έτυχαν διεθνούς αναγνώρισης με τη δημοσίευση τους στο Περιοδικό Logistics Spectrum {http://findarticles.com/p/articles/mi_qa3766/is_200107/ai_n8961964/?tag=content;col1}, και τελικώς θεσμοθετήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο (2006-2007) με την ενοποίηση των Defence Logistics Agency και Defence Logistics Organisation, στο νέο Defence Equipment Support (DES):http://www.mod.uk/NR/rdonlyres/82205420-F9C4-4802-875C-BEE2BA22888D/0/20110523des_org_chart_May11v1_0U.pdf], άλλες τρεις στην Αεροπορική Επιθεώρηση, ενώ αρκετές άλλες τις παρουσίασα σε διεθνή και τοπικά συνέδρια, σχετικά με τον Εφοδιασμό και την οργάνωση των Δημοσίων Προμηθειών αλλά και ευρύτερου Οικονομικού ενδιαφέροντος ζητήματα. Παράλληλα φοιτώ στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ και διδάσκω, ως εργαστηριακός συνεργάτης, «Κοστολόγηση» και «Εφοδιαστική Ενόπλων Δυνάμεων» στο ΤΤ&ΔΠ (Logistics) του Παραρτήματος Κατερίνης του ΑΤΕΙΘ. Αναλυτικό Βιογραφικό παραθέτω ως Παράρτημα «Α».
                 5.             
Ως συνέπεια αυτής της “ακαδημαϊκής” μου διαδρομής και των πρωτοβουλιών μου, αισθάνομαι αυξημένη την ευθύνη έναντι της Υπηρεσίας και των συναδέλφων μου να μην επιτρέπω στον εαυτό μου να υιοθετώ, αλλά να αντιτίθεμαι σε πρακτικές τις οποίες αντιλαμβάνομαι ως «αναχρονιστικές» ή βλαβερές για την Υπηρεσία.
ΧΡΟΝΙΚΟ
                 6.             Από τη χρονική σειρά των γεγονότων, είναι σαφές, όσον αφορά την  προσβαλλόμενη υπόθεση «αυτομετάθεσης» του Ασμχου (Ε) Κωνσταντίνος Χιρτοφσόορυ, από τη Δνση Μεταθέσεων (ΓΕΑ/Β4) στο ΓΠΥ Βερολίνου, ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το δικό μου αποκλεισμό καθόσον και είχα κανονικά δηλώσει τον κωδικό του Βερολίνου «Α346» (Οκτ.2008 για το 2009) και διαθέτω εμφανώς περισσότερα προσόντα.





                 7.             Επιπλέον απορρίπτω κάθε ισχυρισμό ότι η μη τοποθέτηση μου στο Βερολίνο οφείλεται σε αρχική πρόθεση της Υπηρεσίας να με ικανοποιήσει με τοποθέτηση σε ειρηνευτική αποστολή και μάλιστα στο Αφγανιστάν καθόσον αφενός πουθενά δεν αξιοποιήθηκα εντός του 2009 και αφετέρου η δήλωση μου (21 Σεπ.09) για το Αφγανιστάν που έγινε ρητά «στη διάθεση της Υπηρεσίας εφόσον δεν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος», ακολούθησε της εγκατάστασης του «αυτομετατεθέντος» στο Βερολίνο (Ιούλ. ή Αυγ.09). Προφανώς η τοποθέτηση στο Αφγανιστάν αφορά το 2010 με άλλο Αρχηγό ΓΕΑ να έχει αποφασίσει.
                 8.             Χρονολογικά είχα εγκύρως δηλώσει θέσεις εξωτερικού κι εκτός ειρηνευτικών αποστολών, διότι σαφώς δήλωσα και το Βερολίνο (αναφέρεται με κωδικό Α346 στο έγγραφο του ΓΕΑ της 15 Σεπ. 2008 και φαίνεται σημειωμένο στο τυποποιημένο έντυπο - δήλωση που υπέβαλα στις 15 Οκτ. 2008). Είναι αδιάφορο το ότι στην ταυτόχρονη (15 Οκτ. 09) αναφορά μου, έδωσα έμφαση με τη φράση «κυρίως» για τις ειρηνευτικές αποστολές[15 Οκτ.08, §1: «..επιθυμώ ως πρώτη επιλογή την τοποθέτηση μου στο εξωτερικό, και κυρίως σε ειρηνευτική αποστολή…ανάληψη θέσης ευθύνης, ΑΔΙΣΠΟ, … διάθεση Υπηρεσίας σε θέσεις Επιτελείου… και σε θέση ευθύνης στο ΚΕΦΑ».], λόγω:
          (1)   Των προτεραιοτήτων («αξιών») της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΘΑ και στρατιωτικής ηγεσίας στο ΓΕΑ.
           (2)   Της ύπαρξης αρχαιότερων που θεωρούσα ότι θα προηγούνταν για τις ελκυστικές θέσεις : ενδεικτικά αναφέρομαι στους Σμχο (Ε) Ιωάννη Ηλιόπουλο (Δντή ΑΤΑ/Γ4) και Ασμχο (Ε) Κων. Καραδημητρίου (Δντή 201ΚΕΦΑ/Τ2).
           (3)   Της ενδεχόμενης απροθυμίας άλλων λόγω κινδύνου ή κακουχιών, για τις ειρηνευτικές αποστολές.
                 9.             Η αξιολόγηση για το εξωτερικό έχει νόημα μόνο όταν η επιλογή γίνεται συγκριτικά με βάση τα επιθυμητά ή ενισχυτικά κριτήρια μεταξύ όλων όσων διέθεταν όλα τα βασικά κριτήρια, όπως προσδιορίζεται από την ΠΔ4-30/ΓΕΕΘΑ/2008. Ουδέποτε μου κοινοποιήθηκε πίνακας αξιολόγησης και δεν προκύπτει από πουθενά ότι τηρήθηκε η υπόψη διαταγή στην επιλογή του προσωπικού για το εξωτερικό.
             10.             Την αναφορά μου (20 Μαΐ.09) αναρμοδίως «απάντησε» ο Δντής Β΄ Κλάδου (Προσωπικού) Υπτχος (Ι) Ιωάννης Κοντογιάννης (αντί του κ.Α/ΓΕΑ), πρακτικά με «εμπαικτική άρνηση απάντησης» (23 Ιουλ.09) επί όλων όσων ζήτησα να πληροφορηθώ, που αποδεικνύει την αδικία και την απροθυμία των εμπλεκομένων να επανορθώσουν την αναξιοκρατική τους απόφαση, τα  οποία τα επισήμανα με νεότερη αναφορά μου (19 Αυγ.09). Σημειώνω ότι ο Υπτχος (Ι) Ιωάννης Κοντογιάννης ήταν προϊστάμενος του «αυτομετατεθέντος» κι ευθύνονταν άμεσα για την υπόθεση, όπως επίσης εάν δεν κάνω λάθος υπήρξε και Δντής του, οπότε υπήρχε προσωπική γνωριμία, εκτός από  τον καθαρά κομματικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης Διεύθυνσης, που είναι γνωστός σε όλους και ευχερώς αποδείξιμος.
             11.             Ο Πτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος, ως Α/ΓΕΑ, ουδόλως μου απάντησε αυτοπροσώπως, όπως δικαιούμουν, το οποίο επίσης και εύλογα με προσβάλει.
             12.             Ακολούθως, τις παραμονές των εκλογών (23 Σεπ.09) [και μόνο μετά την ανάληψη του νέου Α/ΓΕΑ Απτχου (Ι) Βασιλείου Κλόκοζα] ενημερώνομαι ότι «θα εξετασθούν ενδελεχώς και θα λάβει οριστική απάντηση το ταχύτερο δυνατό». Η απάντηση εκδόθηκε στις 9 Νοε.09, την οποία επιτρέψτε μου να μη σχολιάσω, από εκτίμηση στο νέο Αρχηγό που με τίμησε με την υπογραφή του, πλην όμως είναι σαφές ότι τα επιχειρήματα που υπάρχουν σε αυτήν παρουσιάζουν τη μισή αλήθεια, όπως έχω ήδη εξηγήσει. Εκτίμηση μου είναι ότι ο νέος Α/ΓΕΑ δεν μπορεί να ανατρέψει απόφαση του προκατόχου του (εν ενεργεία Α/ΓΕΕΘΑ), όπως σαφώς εξηγώ στην επόμενη ενότητα.

ΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΕΘΑ
             13.             Η προώθηση της υπόθεσης στο επίπεδο σας (ΥΕΘΑ), βασίζεται στις §10, §12 και §14 του άρθρου 25 του ΚΠΠΑ. 
                  α.       Κατ’ αρχήν, υποστηρίζω ότι είναι σαφές από τον προηγούμενο ΚΠΠΑ(1977), που παρέμεινε και  στο νέο ΚΠΠΑ (ΠΔ60/ 22-5-09, ΦΕΚ83, τ.Α΄, 1-6-09), ότι η υποχρέωση απάντησης αφορά αυτοπροσώπως τον ίδιο το Διοικητή, κι όχι την Υπηρεσία στην οποία προΐσταται. Αυτό είναι σαφές από τη διατύπωση του Κανονισμού, ο οποίος παντού αναφέρει «ο Αρχηγός», «ο Διοικητής», κι όχι την Υπηρεσία όπως «το ΓΕΑ» ή «η Δνση ΓΕΑ/Β4» ή «η Μονάδα», όπως ακριβώς ισχύει και στις άλλες περιπτώσεις προσωπικής αρμοδιότητας (λ.χ. στην αξιολόγηση του προσωπικού, την οποία δεν μπορεί να την κάνει ο αντικαταστάτης κλπ) σε αντίθεση με άλλα ζητήματα διοίκησης όπου οι Κανονισμοί αναφέρουν τις αρμόδιες Δνσεις όπου λειτουργεί η αναπλήρωση. Η άποψη αυτή εκτιμώ ότι  είναι συμβατή με τις έννοιες της ιεραρχικής ευθύνης της Διοίκησης και την έννοια του «φυσικού δικαστή», προκειμένου να μην υπάρχουν αυθαιρεσίες από αναρμόδιους. Συνεπώς δικαιούμουν απάντηση 
από τον ίδιο τον ίδιο τον Α/ΓΕΑ, όταν στα καθήκοντα αυτά υπηρετούσε ο Πτέραρχος Ιωάννης Γιάγκος.
                  β.       Η §10 του άρθρου 25 του Κανονισμού, υποστηρίζω ότι είναι σε αντίθεση (συνεπώς παράνομο) με το άρθρο 5§1 του Ν.2292/1995 που προβλέπει ότι ο ΥΕΘΑ είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο των ΕΔ έναντι της Κυβέρνησης: «Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας είναι υπεύθυνος έναντι της Κυβέρνησης για τη διοίκηση και τον έλεγχο των Ενόπλων Δυνάμεων, προς υλοποίηση της Πολιτικής Εθνικής Άμυνας που χαράσσει η Κυβέρνηση». Διότι, σύμφωνα με την §10, ο Α/ΓΕΑ καθίσταται «ανεξέλεγκτος» από την πολιτική ηγεσία, κι από την Κυβέρνηση γενικότερα, κι ο ΥΕΘΑ υπεύθυνος απέναντι στην Κυβέρνηση, χωρίς αρμοδιότητα ελέγχου[8]. Συνεπώς δεν μπορεί να είναι νόμιμη διάταξη που δεν επιτρέπει την προώθηση των παραπόνων παραπάνω από τον Α/ΓΕΑ, ιδιαίτερα όταν αφορούν τον ίδιο ή είναι το πρώτο επίπεδο εξέτασης μίας υπόθεσης. Συνεπώς υπάρχει δικαίωμα προώθησης των υποθέσεων πέρα από τον κ.Α/ΓΕΑ (στον κ.ΥΕΘΑ).
                  γ.       Ακολούθως με βάση την §12 του άρθρου 25, επειδή πλέον δεν υπάγομαι στον Πτέραρχο Ιωάννη Γιάγκο, ο οποίος (ως Α/ΓΕΕΘΑ) μετατέθηκε στο ΓΕΕΘΑ, ενώ ως Α/ΓΕΑ είχε αποφασίσει σε βάρος μου για τις τοποθετήσεις εξωτερικού, αρμόδιος πλέον να εξετάσει το αίτημα μου είναι ο κοινός μας, αμέσως ή εμμέσως, Προϊστάμενος, δηλαδή ο κ.ΥΕΘΑ.
                  δ.       Τέλος, η §14 του άρθρου 25 του ΚΠΠΑ, προβλέπει ότι «η υπέρβαση ιεραρχίας δεν έχει επιπτώσεις σε βάρος μου, εφόσον καμία απάντηση δεν έλαβα στις αναφορές μουαπό τον αρμόδιο να μου απαντήσει αυτοπροσώπως, ως Α/ΓΕΑ, τον σημερινό Α/ΓΕΕΘΑ Πτέραρχο Ιωάννη Γιάγκο.
                  ε.        Όσο για την «αναχρονιστική» άρνηση ενημέρωσης μου (από όσους αναρμοδίως με απάντησαν) επί όλων των θεμάτων με διάφορες αιτιάσεις περί «απόρρητου» και «προσωπικών δεδομένων», είστε έγκριτοι νομικοί για να αξιολογήσετε αυθεντικά[9] τη σοβαρότητα των ισχυρισμών.
             14.             Συνεπώς με βάση τα  ανωτέρω, ο Υπουργός, ως κοινός προϊστάμενος, είναι αρμόδιος να εξετάσει επί της ουσίας τη συγκεκριμένη υπόθεση και να αποκαταστήσετε το Κράτος Δικαίου, καθώς επίσης, ως τελικώς υπογράφων στον ΚΠΠΑ να τον τροποποιήσετε, ώστε ο εκάστοτε Α/ΓΕΑ να λογοδοτεί στον ΥΕΘΑ, ή ενδεχομένως και στον Α/ΓΕΕΘΑ ή στο ΣΑΓΕ, εφόσον το θεσμικό κείμενο είναι Πάγια Διαταγή επιπέδου του ΓΕΕΘΑ.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Κύριε Υπουργέ, Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ,
             15.             Από όσα σας ανέφερα και την εξέταση της συνημμένης αλληλογραφίας, προκύπτει σαφώς η υπευθυνότητα μου να συμβάλω στην εμπέδωση της Αξιοκρατίας και της διαφάνειας στις Ένοπλες Δυνάμεις, επίσης τους λόγους που αισθάνομαι προσβεβλημένος όχι μόνο από την αντιδεοντολογική «αυτομετάθεση» του Ασμχου (Ε) Κωνσταντίνο Χιρτοφσόορυ, αλλά κυρίως από την κάλυψη της υπόθεσης επί Αρχηγίας στο ΓΕΑ του σημερινού Α/ΓΕΕΘΑ Πτέραρχου Ιωάννη Γιάγκου, και από τον Δντή Β΄Κλάδου (Προσωπικού) Υπτχου (Ι) Ιωάννη Κοντογιάννη που υπέγραψε αναρμόδιες (αντί του κ.Α/ΓΕΑ) και γενικόλογες αρνητικές «απαντήσεις» στις σε βάρος μου υποθέσεις, τα οποία συνιστούν αδιαφανείς διαδικασίες και κατάφορη παραβίαση κάθε έννοιας αξιοκρατίας, κατάχρηση εξουσίας, «κακοποίηση» της χρηστής διοίκησης, κι εμμέσως αναγνώριση του δίκιου μου.
             16.             Γνωρίζω ότι ο κύριος Αρχηγός ΓΕΕΘΑ είναι από τους λίγους που ακόμη πετάει αεροσκάφος· όμως, με  πλήρη σεβασμό υποστηρίζω ότι από έναν Αρχηγό δεν αναμένουμε να κάνει αναχαιτίσεις. Αντίθετα αναμένουμε ότι σε μία Δημοκρατία θα εγγυάται το σεβασμό του Κράτους Δικαίου και της Αξιοκρατίας, τα οποία, λυπάμαι που διαπιστώνω, ότι βλάφτηκαν και συγκαλύφτηκαν στην περίοδο της δικής του θητείας, ενώ προκύπτει πρόκειται για ενσυνείδητη επιλογή, δεδομένης και της σχετικής τροποποίησης του ΚΠΠΑ, την άρνηση διάθεσης των υπόψη στοιχείων όταν τα ζήτησα και ότι δεν αποκαταστάθηκε η έννομη τάξη όταν εγκαίρως το έθεσα. Είμαι βέβαιος ότι ως έγκριτος νομικός αντιλαμβάνεστε πολύ περισσότερα από όσα ως ημιμαθής φοιτητής της Νομικής, μπορώ να σας εξηγήσω, λόγο για τον οποίο σας υποβάλω την παραίτηση μου εφόσον ο κ.Α/ΓΕΕΘΑ Ιωάννης Γιάγκος παραμένει στην ηγεσία των ΕΔ, χωρίς να με ικανοποιήσει (ως προς την αποδοχή των λανθασμένων επιλογών), και ο Υπτχος (Ι) Ιωάννης Κοντογιάννης που με τις απαντήσεις του πρόσβαλε όχι μόνο εμένα αλλά και το Κράτος Δικαίου, και αναμένω τις ενέργειες σας για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης, ως κοινός Προϊστάμενος όλων ώστε να ικανοποιούνται οι δημοκρατικές αξίες.
             17.             Η παραίτηση μου, εφόσον για οποιοδήποτε λόγο δεν την αποδεχθείτε, ουδεμία δυσμενή επίπτωση θα έχει στην εκτέλεση των καθηκόντων μου. Ιδιαιτέρως δεν θα ήθελα να προκαλέσω οποιαδήποτε ανησυχία όσον αφορά στη συγκεκριμένη αποστολή στο Αφγανιστάν, που η Υπηρεσία θεωρεί αποστολή «ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ», εφόσον όπως προκύπτει δεν υπάρχει (και δεν υπάρξει) κανείς άλλος ενδιαφερόμενος. Εκτιμώ ότι μπορείτε να το ζυγίσετε κι αυτό στην απόφαση σας, για το τι στρατιωτικούς χρειάζεστε. Όσους παραμένουν για να επιλέγουν ή όσους μπορούν να βρεθούν με την ίδια ευχαρίστηση οπουδήποτε επιθυμείτε… από το σπίτι τους ως το… Αφγανιστάν. Όμως, όπως ποτέ δεν αποδέχομαι σιωπηρά προσβολές, ομοίως ποτέ δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι για την Αξιοκρατία.
Η απόφαση δική σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου